Monday, August 15, 2011

:)


tengok lagi ? update terbaru 
JIBAM dan saya.
heheh. RINDUNYEE kt GEMOKK ~

semalam
( 14/08/2011 )
kami ke 
M.I.D V.A.L.L.E.Y



hidangan @ juadah berbuka kami.
hehe.
saya punyee.
CRISPY CHICKEN WIT RICE + EGG.
JIBAM punye ape eah ??
die kate chicken dry chilli. 
heehhee



pastuH disebabkan saya yang mengidam 
B & R.
jadi, inilah dessert kami.
kuikui..


tengok apelaa c JIBAM nih berceritee..
XCITED woo die..
sedangkan aku 
tersenyum kambing 
xabeh2 nak pose jee.
hahaha.

naseb JIBAM seminat dgn saya.
sayang kamu.


saya nak hidup dengan lelaki ini.
hanya dia..
dan dia..
YA ALLAH, pjgkanlaa jodoh kami bersama.
restukanlaaa hubungan kami.
dan kekalkan laa
kami hingga ke akhir hayat.
panjangkanlah umur kami untuk membina
MASJID 
itu bersama.

AMIN AMIN YARABAL ALAMIN.


No comments:

Post a Comment