Tuesday, August 9, 2011

**jibamjibamjibam**

ASSALAMUALAIKUM

kepada pembace entri nih
(macam ade je kan?)

ehehe..
malam nih miss majoo teringin sangat nak berkongsi suatu luahan hati.
tetibe jee rase macam rindu yang semacam laa.
mungkin perasaan je kot.
tapi kali nih betul-betul rase lain tau?
arap-arap segalanye baik-baik.
kepada 

MR.JIBAM.
malam nih awak agak kurang menyerlah dari malam-malam
yang sebelumnya. 
mungkin awak penat kan? 
takpe tapi saya rindu dengan senyuman awak.
JIBAM.
jangan buad muke sedih lagi eah sayang ?
sayang saya takpernah monyok-monyok.

tahu awak penat dengan kerja awak.
penat nak layan kerenah saya yang AGAK 
mengade-ngade hari ni kan ?

tapi saya doa sangat supaya awak jangan PENAT tengok saya
saya nak awak
jangan pernah bosan bersama saya ea JIBAM ?
harapan saya pada awak tinggi.
saya rasa harapan awak juga tinggi.
buktikan pada rakan-rakan yang lain..
bahawa awak bukan seperti dulu.
kini awak pencinta yang SETIA.
betul atau tidak JIBAM ?
firasat hati saya tetap berkata awak suka saya.
tapi 
takmahu saya jadi perasan. 
biarlah awak suka saya tapi awak sendiri yang tahu.
betul cakap dan kata-kata awak.
kalau RINDU ,
tak semestynya kene luahkan dan bgtau setiap saat,masa dan waktu serta hari.
betul kata awak,
kalau SAYANG, takperlu ungkapkan atau tunjuk setiap masa.
maafkan saya.
mungkin dah terlalu sayang.
maaf. 
jangan marah atau salahkan saya.
tapi saya 
dah..
:]
hmm..

JIBAM.. kalau boleh apa yang saya buad sumer nak berkaitan dengan awak.
perasan tak ?
bukan nak menunjuk.
tapi nak awak tahu.
dn ini salah satu cara untuk membuktikan kepada awak.
nampak tak ?
kalau boelh sume entri nih awak jee yang ade..
kisah awak jee.
nak berkarya mesti ada nama awak jugak.
dapat tak awak tengok ?
dapat tak awak rasa ?
dapat tak awak lalui apa saya lalui dan 
rasa kini ?

susah kan ?
bila berkawan dengan perempuan seperti saya?
mungkin bila dengan orang lain,
mereka akan rasa rimas.
mungkin dengan orang lain,
mereka akan rasa bosan.
mungkin bila dengan orang lain jugak, 
mereka mungkin akan rasa MELUAT.

tapi JIBAM,
bila dengan awak saya rasa lain.
tapi JIBAM,
bila awak dengan saya ape awak rasa ?
awak rasa ape JIBAM ?
takperlu bgtahu saya.
tapi jawab dengan jujur dalam hati awak,ok ?
terima kaseh SAYANG.

suatu masa dulum saya pernah jatuh. dan jatuh.
sakitnya bile jatuh dan dijatuhkan.
kali ini. tak lagi.
JIBAM. engkau semangat.

suatu ketika dulu jugak.
aku pernah jatuh cinta. mungkin cinta xseberapa nak cinta.
mungkin juga.
tapi.
dulu lagi besar dugaan nya.
dan berharap kali ini 
bila dengan engkau.
lagi bersabar dan aku boleh bertahan.

mengharapkan bila bersama kau,JIBAM
engkau mampu membimbingku kearah yang lebeh sempurna.

AMIN AMIN YARABALALAMIN.

berjumpa hanya untuk sekali seminggu.
syukur aku hadratkan kepadaNYA.
kerana setidaknya aku masih dapat berjumapa dan menatap wajah
JIBAM.
walaupun dalam hati takpernah nak lepaskan JIBAM balik.
menunggu untuk berjumpa.
satu jangka masa yang agak lama.
tapi bila dah jumpa.
waktu itu amat singkat
dan inilah yang dilalui kami setiap kali
RINDU itu ada.

dan inilah yang melanda kami.
KESEDIHAN.
selepas
KEGEMBIRAAN.


**JIBAMJIBAMJIBAMJIBAMJIBAMJIBAMJIBAMJIBAMJIBAMJIBAMJIBAMJIBAM**



Sekian untuk entri malam ini,

WASALAM.

No comments:

Post a Comment