Monday, August 15, 2011

RAJA saya.


chAwkkk..
JIBAM menyorok daa..
hehe.
masa nih kan.
terasa manja sangat-sangat dengan dia.
xtau laa..
tapi time nih laa..
hari tuhh.. mase tuhh..
laen laa.
romantik + manja 
semua ada.
cukup.
tengok . gemok-gemok cam aku.
maseh ada yang sayang sangat.
heheh.
bahagia.
alhamdulillah..
setiap hari mendoakan yang terbaik.
setiap hari menjanjikan yang terbaik untuk 
si dia..
dan aku untuk bersama..
AMIN.

sayang dan rindu tuh xperlu lagi nak 
ucap sebab die tau ape yang aku rase.
die dah faham sangat dah.
sampai xmampu nak cakap ape-ape..
terima kaseh sayang.
terima kaseh atas kasih dan sayang itu.


hari itu 
masa itu
saat itu

dan seterusnya
aku mahukan dia..
menjadi.

bakal RAJA saya

siang dan malam.
pagi dan petang.
terang dan gelap.

sebab
rasa itu, rasa dia.
rasa cinta
rasa kami bersama.

No comments:

Post a Comment