Sunday, March 18, 2012

rindu yang tak pernah sehebat ini.

rindu yang xpernah begitu hebatnye. 
aku sendiri tak percaya apa yang jadi. 
aku bersyukur dan aku menyesal.
aku ingin jadi seorang yang lebih memahami.
aku ingin jadi kekasih yang baik hati.
aku ingin berbakti untuk semua.
dan aku xnak lagi lihat tangisan sana sini.
hidup sungguh bererti bile die ada.
hidup sungguh bahagia bila die senyum.
dan hidupku bererti bile die lebih menerima aku 
seadanya..
syukur alhmdulillah.
dan aku harap.. sinaran itu akan sentiase bersinar.
aku akan cuba untuk jadi segalanya.
aku akan cube untuk jadi ratu segala ratu hanya untuk die.
hidup dan mati,
dunia dan akhirat.
aku cinta dia dan hanya dia.
baik buruk. 
telagah dan ketawe,
hanya aku dan dia sahaja.
cukup aku simpan pendam rindu ini.
dan meletup segala bagai ini malam.
bersaksikan semesta dan die melihat tangisan itu.
tangisan yang memberi makna hebat.
dan aku tak pernah ada rasa
rindu yang sehebat ini.
untuk hari ini dn selamanya..
insyaallah,
kau airmata gembira buatku.
rindu yang hebat ini.
akan sentiase jadi lebih hebat.
aku simpan kenangan untuk anak cucu kita kelak.

i love u so much sayang..
cinta awak selamanya. 



No comments:

Post a Comment