Sunday, March 11, 2012

bintang di hatiku.

  1. saya sayang sayang saya dan saya jatuh hati pada dia. ya. memang betul. saya gilakan dia sebab budi pekerti dia yang agak menarik perhatian saya dan karakter dia yang agak bijak mengatur senyuman lebar di wajah saya yang penuh jerawat dan berminyak ni. maafkan saya. tapi hati tertutup untuk lelaki lain. dan dalam walau keadaan sebagaimana rupa sekali pun. saya cintekan die hidup dan mati kerana allah. apa apa yang terjadi dalam keadaan yang macam mana sekalipun. saya cuma ada dia. dan saya bahagia bersama dia. sentiasa berdoa pada allah agar dialah jodoh untuk saya. dia lah yang bakal membimbing saya ke jalan yang benar sstu hari kelak. insyaallah. saya sayang dia. hanya dia. dan dia yang saya perlukan. untuk dia yang teristimewa sekali nuzul aizat bin habib. saya cintekan awak dunia dan akhirat. hidup jiwa dan raga saya. kerana awak mengukir bintang pada setiap hari-hari saya...
Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan... kamu...

Sayangku 
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

No comments:

Post a Comment