Sunday, July 17, 2011

mesti kau hairan kan ?

tapi kau xkan rase hairan sebab kau tahu.
ini impian ku.
terima kaseh kerana xsabar untuk hidup bersamaku,
terima kasih kerana trime diri ini seadanya..
terima kaseh kerana menjadi yang terbaik untuk diriku.
terima kaseh kerana dengar cerita hidup aku..
berkongsi bersama-sama.. segala yang aku suka dan tidak.
terima kaseh.

19 tahun hidup.. 
walau usia 19, 
tapi yakni aku tahu aku sudah bersedia 

menerima perasaan ini. 
terima kaseh sebab hadir dimalam itu. 
melihat telatah kamu buat aku ceria dan senang.
suke dan duka..
kau bagaimana dan aku bagaimana. terima kaseh.. 
itu aku sayang kau sangat.
gambar itu..
cara aku mengekspress kan perasaan aku.
CINTA PADAMU,
CINTA DAN SAYANG ENGKAU ..
nuzul aizat.
ingat lagi semalam ? 
16.07.2011..
aku dan engkau bercerita soset2 itu dan ini.. dan inilah yang ku mahukan. yang sah tulus dari hatimu.. 
maafkan..
jika aku terlalu obses dan terlalu muda untuk menyatakan semua itu.
maaf kalau aku masih belum cukup mentah untuk bercerita soal
hati dan perasaan..
tapi aku berkawan dan rapat bersama seorang lelaki yang berusia 25 tahun yang mengajar aku 
banyak erti hidup ..
yang bercerita bersama ku pengalaman sepanjang hidupp..
terima kasih nuzul aizat habib.
**
p/s..
: nak kau !

jika diizinkan ALLAH.. dan engkau laa jodoh aku yang ALLAH tetapkan...
izinkan aku untuk kucup dan cium tanganmu..
selesai engkau sarungkan cincin itu di jari manis ku..
 terima kaseh jat..
saat-saat itu aku tetap sabar menunggu.. 
semanis choc itu..
:D 

YA ALLAH,syukur ENGKAU kirimkan dia buat-ku..

No comments:

Post a Comment