Sunday, July 17, 2011

buat pertama kalinye.. 
dia melihat wajahku bersarungkan dengan telekung itu.
sejuk hati katanya.
disini bukan hendak menunjuk..
cume .


ALLAH itu maha SEGALANYA.
aku banyak mohon kepadanya itu dan ini.
setiap perkara yang aku lalui dan aku hadapi ..
semuanya datang dan pergi kepada-NYA.

begitu juga dengan kehadiran lelaki ini..
cinta dan sayang tulus dan ikhlas hanya untuknya.. 
menginginkannya menjadi ..
kepunyaan diriku hari ini ..
dan..
SELAMANYA.

bersama..

NUZUL AIZAT HABIB.
..
SALAM DAN CIUM TANGAN SELESAI segalanya.
TIDAK kah itu satu impian yang baik ?
berkatilaah kami ya allah.
tunjukkan lah jalan-jalan yang benar yang mampu..
membimbing aku dan DIA. bersama..
membina MAHLIGAI MASJID-MU.

Merenung dan melihat mata engkau,
tak BOLEH nafikan yang semakin hari semakin sayang dan rindu..
maaf !
kalau aku selalu rindukan mu..
maaf tapi itulah kebenaran yang kau harus tahu.

SUJUD SYUKUR ENGKAU senyum ?
faham ayat tuh ?
bagus laa. 
alhamdulillah.

harap kau tak segan bertanya pada yang lebih berpengalaman..
DAN ..
bukan aku eah 
NUZUL AIZAT :)

P/S DARIKU :
" menyayangi kamu seadanya "

No comments:

Post a Comment