Monday, March 19, 2012

cinta ini biar yang terakhir.

Sama seperti bayang-bayang

Saya akan berada di sebelah kamu

Saya akan menjadi keselesaan kamu

Saya di sana untuk menemani hidup kamu

Saya akan menyediakan tempat tempat indah

Saya ingin menjadi zon kamu

Saya akan bertindak seolah-olah saya mengikut gerak gerimu

Beritahu saya apa yang kamu pendam

Saya akan membuat kamu bangga untuk menjadi seorang lelaki

Dengan bertemankan seorang wanita yang boleh berdiri

Dengan setiap janji yang diberikan

Membuat ikrar untuk kamu.seluruh jiwa dan raga..hidup dan mati.saya sayang..saya rinduu..saya cintakan awak..dan saya perlukan awak.untuk selamanyaa...................                                                                                                                                  istimewa buat kau lelaki 26 tahun dalam hati aku....

No comments:

Post a Comment