Tuesday, February 21, 2012

tiada lagi satu.

Salam,
ya. aku kembali dengan coretan gembira yang ingin ku kongsi bersama.
tahun ini..
aku bakal menyambut ulangtahun kelahiran ku yang ke 20-tahun.
alhamdulillah. aku da besar.
terima kaseh Allah..
sebab hingga kini kau bagi aku peluang untuk kenal dan hidup di muka bumi Mu ini.
aku bersyukur.
terima kasih juga buat mama dan ayah ku yang banyak berkorban untuk membesarkan aku selama 20 tahun.
Ya Allah, kau panjangkanlah umur ibu dan ayah serta adik dan keluarga turut orang-orang yang ku cintai & kasihi dunia akhirat.

ok. 
tahun ini lain.
aku sambut dengan kehadiran satu hadiah buat ku.
kawan baru,
dan mudahan die yang terakhir dalam hidupku.
amin,
ya allah, aku sayang dia. tapi xmelepasi batas sepertimana aku sayang akan engkau, YA ALLAH.

nuzul aizat habib
terima kaseh sayang <3

dan ok jugak.
ini aku nak imbau kenangan mase umur belasan tahun. ( 19 ).
hehe. terima kasih buat semua rakan ku kasihi.
aku happy yang amat.
harap dapt lgi cmnih,
heheheh.
( bukan diman, tapi berangan je. haha )

BEST DPT 2 KEK SKALI.. 
SEDAP YANG AMAT. !!


terima kaseh fattah :)

sayang kau sangat nadt !




thank U VERY NICE uncle pal.. :)

Semakin hari umur semakin meningkat.
harap aku semakin matang.
ya allah, panjangkanlah umurku.. murahkanlah rezeki kami..
berikanlah kami kebahgiaan dan kejayaan dunia dan akhirat dan berkatikanlah hidupku serta orang-orang yang tersayang disekelilingku ya allah, ampuni dosa2 ku.. dan makbulkanlah doa hamba mu ini.
amin yarabalalamin.. 
:)

No comments:

Post a Comment