Wednesday, February 8, 2012

s.o.t.o.n.g

salam.
......................................
oke. ! 
hari ini ada gumbira mari dalam jiwa.
jadi tajuk hari ini adalah berkenaan dengan:
i) sotong 
ii) patrick
iii) penguin.

yea. yang sotong itu die. 
kerana.
suke sangat melakukan reaksi sotong die.
yang lentik-lentik tuh.
he. chumel. xtengok lagi die buat depan-depan.
geram !
rase nak sepuk-sepuk..
tebik-tebik jee die.
tapi itulah sayang saya.
sayang saya yang sentiase jadi yang terbaik untuk saya.
auww!
iloveyoubaby !!
saya elok jadi patrick atau penguin ?
tak. saye nak penguin 
macam ni 
<(")
sentiase nak jadi chumel si dia.
auww!
saye tahu die dah bace entri saye yang sebelum ini ( maksudnye semalam )..
dan saye tahu die untuk hari ini.
cube untuk buat saye senyum balik.
betul tak awak ?
saya tahu dan terima kaseh.
awak mengambil berat tentang perasaan saya.
terima kaseh sebab terlalu kenal saye, awak.
saya sayaang awak,
awak lebih dari tahu kan ?
..................................................
saya dapat cinte saya.
dan die percayakan saya.
ape bukti ??
haa. saye crite segalenye pada die.
tapi die taktakut.
kenape taktakut ?
sebab die tahu saya takkan berpaling pada orang lain.
sebab die tahu yang saya sayang die seorang.
dia tahu yang saye milik die seorang..
dia tahu yang hati saye tak akan terbuke untuk lelaki lain..
dan die tahu yang..
saya cume cintekan die.
dia,dia dan dia.


sotong macam ne pon awak..
awak tetap sotong saya..
hahaahahahahhaahahahahahahaha....
iloveusayangku..
  
wasalam.

No comments:

Post a Comment