Wednesday, October 26, 2011

baiklah. BALi oh BALi :)


seronok orang tue.
arini dan mase jari-jemari nih tengah rancak menaip
taksedar da masuk hari ke-2 die di sane.
dimana ?
ouh, BALi. 


tengok? itu petanye.
kot.? 
e ! uniklaa bentuk ikan kot..
igtkan malaysia je yang ade menyerupai hidupan alam.
sane pun ade ?
alhamdulillah. ciptaan ALLAH.

okok, die kat sane sekarang.
bercuti bersama sahabat.
sayang.
doa yang baik selamat segalanye.
disini menanti kamu oke ?
dia xde. belog ni luahan hati dan teman dikala sunyi saya.
rindu weyh..
rindu seh..
rindu! aah!
MAMA saye ketawekan.
maa cakap baru tggal 3 hari..
belum 5bulan.. bertahun.
janganlaa maa.
saya rela berhenti kerja ikut die.
haha.
gurau.
bukan, saya merindui die.
takpernah kami tak mcj or xkol even 1 hari.
takpernah.
dekat sane. memang ade die kol. tapi. sekejap. 
faham line sane. sentiase memahami.
dan sentiase tunggu.


HARI BERTOLAK.

LCCT
flight :QZ8396
(MAAF IQBAL SLATER, curik dari fb kamu )
:)
sebelum bertolak kol siap2..
last mcj dari die : paa da nk nek ni..love u muahh

bubye sayangku. enjoy your holiday. 

HARI PERTAMA.

num indon naek !!
26/10/2011 12:52 PM
sayang koll.. 
sayang cakap die rindu..
die rindu sangat.
(yea paa.. aku lagi rindu weyh )

MCJ pulak masuk !!
die : syg.. rindu gle ngan syg.. muahh ! 
dan etc..
sekejap saje..
malam..
try kol.. dah takdapat.
sayang. hati-hati.. :) 

diri ini berdoa selamat segalanye.
Amin. 
dalam mase yang same.
terpacak depan lappy kot-kot die on9.
tapi bukan rezeki saye.
jadi.. 
 abis coretan blog nih saya tidur. 
dengan perasaan sangat :'(

hari ke-2
hari ke-3

* saya sambung esok *
belum ade pape cerite setakat ini.
jadi, selamat malam.
:)







                                               mane awak sayang ?
                                                 saya rindu ...


No comments:

Post a Comment