Monday, September 19, 2011

suke bile dia..


... bukakan pintu kereta untuk aku ...
agak romantik disitu eah,
dia siap cakap, nak bukak pintu kereta untuk buah hati die.
untuk ratu hati, mama sayang die..
memang biasa kalau orang dengar ..
"alahh, bukak pintu kereta je ?"
tapi,
itu sesuatu perbuatan die yang amat-amat terbaik 
sepanjang aku kenal die.
romantik.
dan luahan itu tercapai hasilnye.
hasil yang membuatkan aku berpuas hati.
terima kasih sayang,
bagi kebahagiaan itu.
bukan nak menunjuk bile cerita ni.
tapi ini rasa happy dihati. suke sangat !

suke bile die...
senyumm..
sampai telinga..
suka sangat..
die mengade-ngade.
gedikk..
suke buad badan cm sotong..
ahhahhaahahha.
kalau tengokk die buad cmtuh msty ketawe giler..
tapi xgiler laa.
gilerkan die..

kan best kalau dapat berkarya.
dan hasil karya itu nanti aku nak namakan
"kenangan"

semua aku nak ceritakan..
untuk anak cucu aku nanti..
kisah atok dan neneknye..

suke bile die panggil gelaran-gelaran yang best..
suke sangat bile die berceritaa..
suke sangat bile cakap die rindu ..
dan
yang paling penting..

  SUKE BILE DIE SUKE..
sekian,
wasalam.

No comments:

Post a Comment