Tuesday, August 16, 2011

KEMBALIKAN dia ..

perangai ku yang mengade-ngade
buadkan die lari dengan modd 
yang tidak cantek.
kenapa ?
mengade sangat kah aku ? 
sampai malam nih aku langsung xpat tengok senyuman itu ?

i need a doctor..
to bring me back to life..

rinduu aku dekat kau jibam
yea aku tau 
kau pun anggap aku kawan.
tengok.
balik-balik entry aku pasal kawan.
mety da bosan kan kau ?
apa boleh buad jibam ?
memang kau kawan aku.
kawan yang kau selalu cakap
boleh kahwen.
menghargai itu.
sehari selepas genap 4 bulan kami berkawan.
satu titik gado kecil-kecil berlaku,
maaf aku kacau kau tidur.
aku bukan sengaja tapi
memang aku sengaja
sebab aku rindu,
au xtau nak buad ape ?
mase aku sorang-sorang mudah untuk 
aku ingat kau sape.
aku sunyi jibam.
maaf jugak kacau kau tidur.
bukan ape jibam.
esok aku dah keje.(praktikal)
mana aku ada masa nak luangkan dengan kau.
lain laa kau cuty 2 hari,
sebab tuh akunak gunakan
masa yang ada dengan sebaiknya.
tapi aku dah tukar mood 
kau jadi langsung xcantik.
maaf jibam.
aku xsuruh kau tidur lagi.
aku cume tanye.
jangan mara aku.

rinduu kau jibam.
pertama kali kau cakap kau xnak senyum malam nih.
sampai hati kau.
xpelah, salah aku.
xpatut aku buad cmtuh.
kalau aku tahu jadi mcmnih,
aku xkan kacau kau tidur lagi.

sedih sangat
bila aku tau diri aku xmatang.
berkawan dengan orang yang lagi up dari aku
tp aku ?
menunjukkan perangai aku
yang tak matang.
patutkah begitu ?

maluu doe..
malu lah dengan diri kau fy..
kalaulaa kau tahu
kalaulaa kau cube sehari 
untuk tak rilek dan wat pis.
mesty kau gelisah.
tengok. sebelum tidur 
aku xpat dengar suare kau,
sedih aku jibam.
aku rindu kau.
kawan kau cakap.
susah wat2 blog cmnih.
pjg berjelaa..
bagi aku xpernah susah..
pernah ke perempuan lain buad mcmnih tuk kau ?
pernah ke kau bace suatu ruangan @ entri yang semuanya ttg kau ?
pernah ke ?
takkan ?

mungkin ade. dan mungkin tidak.
pernah ada orang rindu kau 
macam aku rindu kau ?
ada yang nak panggil kau papa
selain aku ?
ade yang nak panggil kau babi selain aku ?
KAWAN ke aku nih jibam ?
KAWAN ape aku mcm nih jibam ?
sumpah aku bahagia jadi kawan kau jibam.
sumpah aku bahagia sangat.
tertutup hati aku untuk lelaki yang dulu,
sekejap je kau bukakan untuk aku.
terima kaseh.

aku tahu jibam.
bukan senang nak melayan kerenah perempuan macam aku ni
aku tahu jibam.
kalau orang lain.
aku dah terkontang kanting.
xkisah laa 

kau lain.

aku tak cukup baik.
aku xcukup sempurna
aku maseh perlu banyak belajar
tentang karma hidup
tapi kau ubah hidup aku
mengejar satu alam baru yang aku tak pernah tempuh.

jadi ..
RASA ITU LAIN jibam.

taksama macam sebelum nih.
4bulan jadi kawan kau mungkin bagi kau kejap.
bagi aku rase macam 19 tahun aku hidup,

aku cube jibam
untuk ubah dan cube ape yang kau suka ttg aku.
aku cuba jadi yang lagi baik drpd baik yang sekarang.
maafkan kekurangan dan kelebihan aku .
 maafkan anadai aku kasar atau lembut.
maafkan 
segalanya jibam.
cuma satu kau perlu dan mesti tahu

SUMPAH AKU RINDU GILER DEKAT KAU.
rinddu jibam.
rindu semua ttg kau
aku nak JIBAM aku balik.

sekian terima kaseh.

10 minit lagi perlu kejutkan kau sahur.

 kembalikan sinar itu.

hati aku
da sebak untuk tahan semua yang aku rasa.
sebak aku setiap saat 
hanya engkau jibam.

pengakuan aku :
CINTAKAN KAU SEPENUH HATI.
maaf, 
aku JATUH.

                   sekian..


**rindu kau sangat**


No comments:

Post a Comment