Wednesday, July 13, 2011

JIBAM

xtau lagy nak ungkap dan cakap ape. 
xtau lagy cmne nak luahkan dan simpan.
JIBAM.
terima kasih kerana terima saya sebagai sahabat. 
sahabat setia.
dan insyaallah.
satu hari nanti lebih dari itu.
menjalani hidup ..
berkongsi minat bersama.
terima kasih kata-kata hikmah setiap hari.

menghargai awak walaupun awak xpernah nampak. 

JIBAM.
jadi jibam saya sampai hayat masih ada.
 terima kasih juga sebab sudi..
 luangkan masa bersama MAMA saya.
terima kasih diatas layanan itu.
terima kasih kerana tidak membenci keluarga saya.
terima kasih sebab berkawan dengan saya berbekalkan..
keizinan kedua orang tua saya.
terima kaseh jibam.

SAYANG kamu JIBAM. 
RINDU kamu setiap masa.
jaga diri sayang.

setiap hari belog ini wajib ada tentang kamu. 
:}

No comments:

Post a Comment